Tuesday, June 28, 2011

aku rindu dia.....

Assalamualaikum...

I MISS THIS!!!

rasa nak balik rumah atok sekarang juga suruh dia goreng begedel!
oh, begedel dia special tau..beli kat kedai sangat la lain rasanya...






semua gambar ni dari koleksi dalam pc saya ok!
tak main la google....
huhu....
dan masa tu saya juga yang sedang menggoreng!
saya juga yang menggentel..
dan saya juga yang makan!

proses awal-awal mesti la nenek saya yang buat...
kalau tak nanti tak ori ler...
hehe...


1 comment:

ArulchelseA said...

wow besstttt..dah lama tk rasa ni....kih kih kih