Pages

Tuesday, April 19, 2011

Mimpiku bersama Zizan Rajalawak!!!

Assalamualaikum....


ehem....ehem.....

kredit to mstar



Amboi....bukan main lagi mimpi dgn artis! hahaha.....ni cerita mimpi keringku....cecite...cecite...

aku tak sure kat mana lokasi mimpi aku ni...yg pasti aku atas katil la...tetibe aku bersama Cik Epal (eh..tetibe kawan dgn cik epal...jumpe pon tak...mungkin aku selalu baca blog dia n adore blog dia....) pergi satu tempat ni...then nampak zizan kat dlm bilik kaca...mcm af tu...so cik epal dan aku lambai2 dari luar...cik epal buat2 signal tangan kat zizan...tetibe aku cakap....

aku : eh, ko kan minat Johan...aku minat zizan! (jeles disitu...wakakaka)

wah! boleh kan? hahahah....maybe sbb cik epal ada buat entry pasal twitter johan..tapi johan takde dlm mimpi aku....adoi kelakar la...belom habis lagi!haha


lepastu, tiba2 kitorg dapat jumpe depan2 dgn zizan..dah takde bilik kaca tu lagi...aku malu2 la (apakah?)...aku ingt aku ada tulis sumthin kat atas kertas...tapi tak sure ape yg aku tulis...tapi yg pasti ada la nama zizan...bukan la surat tapi just conteng2...lepastu aku nak padam, tibe2 ada bende yg menarik perhatian aku then aku terus pergi dan tinggalkan kertas tadi atas meja...tak ingt ape yg boleh buat aku pergi tu...aku teringat pasal kertas tu then aku tengok zizan tengah baca...then aku cakap 

aku : kan i cakap jangan baca!

tetibe muka dia berubah macam merajuk (apakah? lagi)....adoi....malu la aku nak sambung....hahahahhaa.....pastu dia nak bangun aku cepat2 tarik dia....(macam hindustan plak dah!)

aku : ala zizan, jangan la marah....u marah kat i ke? (uweeekkk....mengada disitu)

zizan terus pergi ke dlm bilik...aku pon ikut sambil memujuk...eh....takde pape terjadi k....just....
(tiba2 dah macam kenal lama) 

zizan : apa maksud u yg u tulis tu?
aku : ha? i pon tak tau ape yg i tulis...betul....(sesungguhnya mmg aku tak tau ape aku tulis)
zizan : u tak terfikir ke?
aku : fikir ape?
zizan : something.....
aku : such as???
zizan : consequence... 
aku : like??


ding dong.......alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................alarm dah berbunyi!!!!!!!!!!!! kacau la......baru nak bersentimentel dlm mimpi.....hahahhahahahha.....

ok ni first time aku ingt sebijik2 dialog dalam mimpi aku....mungkin aku seronok sangat..


bangun tido sambil senyum lebar..hahah..rasa seronok gile....mandi pon tetibe tergelak bila teringat...hahaa....hari ni kalau bos nak bagi kerja banyak pon saya tak kesah! saya happy hari ni! mimpi je koooottttttt.............over la aku ni....hahahaha....


aku rasa aku mimpi zizan ni mmg la sbb aku minat dia...dan sebelom tido tu aku nak tgk Jozan punya persembahan minggu lepas kat youtube...ni bukan 1st time tgk....dah banyak kali aku ulang..besttt gileee....! tu yg termimpi2 bagai....

pasal cik epal tu plak...tetibe masuk dalam mimpi aku maybe sbb seblm aku tido tu aku baca blog dia...haha...byk betul aku buat sblm tido...ye la....sbb cik epal ni la yg banyak post entry dalam sehari tu mesti lebih dari satu entry...so setiap kali aku buka google reader mesti akan aim yg cik epal ada entry baru...haha...walaupon aku pernah komen sekali je kat blog dia...boleh lak masuk mimpi aku...hebat la cik epal...hahaha....



sekian~
(malunyeeeeee)

oh, u made my day~


No comments: