Saturday, April 2, 2011

Maharaja Lawak....minggu 1

Assalamualaikum...






Maharaja lawak....ermm....kenapa start lambat sgt?selalu kan pukul 9pm...ni pukul 10pm....tp overall aku enjoyed...my favorite of cos la Jozan n Sepah...

Tp based on persembahan td aku suke sepah more...best gile...ayah aku siap duduk dr dia baring...hahha...nak bunuh diri mkn friskies...hahah....sepanjang persembahan sepah tak berenti gelak la...

Jozan plak kurang skit...tp luar dr persembahan lg lawak dr masa buat persembahan...haha...Zizan bahan si AC "ada watak robot....dari gelang jadi robot" hahhaha....kene ko AC....tp dia tak pakai pulak gelang dia tu...

si Nabil pon bes juga...tp dia agak lambat sikit...ye la yg dah lama keluar ni dah banyak berlakon...so idea diorg byk n byk amik masa..selalu kat luar tak de masa...ni ada masa sikit tak blh nak habis kan cerita...tp kelako gak la....

Jihan pon ok juga....the only girl...u go girl!....halimah jongang...hahaha....

yang paling tak best Amir...tak paham betul aku ape dia ckp...n yg paling aku tak paham macam mana la dia blh msk sekali...ish...

tp blh tgk sampai next week je la...nak kata ayah aku melanggan astro warna, jgn harap!!...so anyone yg ada tu blh la upload kat youtube ye...hahaha....sharing is caring... Peace!



2 comments:

LindaRahim said...

terus wat entri fasal maharaja lawak ni yea...sy xde mustika...dpt tgk sampai minggu ke-2 je nanti...huhuhu...

KiUk said...

InsyaAllah... tq komen :)