Saturday, April 9, 2011

Maharaja Lawak minggu 2

Assalamualaikum....



Maharaja lawak semalam yg aku rasa menyengat......adalah :



Sepah....
gajah lawan ular senduk..lol
*ni muka tak mungkir janji punya orang ni..hahahha....



Jambu....
superb kata Mamat Khalid....



and my zizan.......eh...Jozan...huhu...
Jozan....
*tapi melayu biasa riak...haha...



yang lain-lain tu bukan la tak best...tapi cume suam-suam kuku je.....kadang-kadang gelak dan kadang-kadang mcm tak tau la nak gelak ke tak....yang aku rasa ok macam Nabil, R2....


malam tadi dibuka tirainya dengan kemunculan usop wilcha....haha...sekarang ni tengah dihantui dengan usop wilcha..kat mana-mana boleh dengar orang cakap pasal dia...kuat penangan dia.....



*kite bakor je!!!



kalau diberi pilihan sape keluar, maybe aku ckp WAI......tapi malam td ramai yang kena kan AC pasal gelang dia tu...dan kadang-kadang aku tengok si AC ni mcm buat lawak tak jadi plak...kesian takde orang gelak..huhu...

next week musical comedy...i'm looking forward to watch next week....and sape terkeluar???jeng jeng jeng...tungguuuuu.............sesiapa takde astro warna silalah tgk di youtube....hehe....

credit to guatv.com....

No comments: