Pages

Thursday, April 14, 2011

Happy Birthday to Irfan

Assalamualaikum.....



haiz...besday memanjang...pokai aku..(macam la bagi hadiah) haha...dah semestinya entry2 besday ni aku schedule kan jelah..tak de nye nak tunggu kol 12 pagi nak post entry..tertinggal keretapi la aku esok nye nanti....huhu....



masa ni dia demam..
kesian dia...



ok dah...nak cerita ni...hari ni besday Irfan...my 1st nephew...dah jadi makcik  T_T  .....Irfan ni baru berumur 2tahun...nama panjang dia Muhammad Faris Irfan bin Muhammad Faidz! haaa...tu dia nama budak zaman sekarang...kalau la nama aku panjang macam tu mesti setiap kali nak exam(time sekolah) aku menyirap...nak tanda kan dalam kertas jawapan objektif tu, bukan main banyak la aku nak hitamkan huruf2 tu... nasib nama aku pendek je...huhu....tapi masa kitorang pegi Sabah dulu bukan main pening aku nak masukkan nama dia...sebab kan nak book ticket ada first name n last name...first name = nama dia la, last name=bapak dia....dan ruang untuk first name tu tak cukup! erkk..aku lak tu yg nak kene book...so aku memendekkan la Muhammad=Muhd....tu je la solution..lagi pon standard la short form Mohd or Muhd...tapi jarang aku nampak Muhd...Alhamdulillah lepas!...lepastu nak pergi Bandung pon sama...takut gak ke luar negara dia tak terima ke.....tapi nasib baik lepas juga....


kat pavillion...



Irfan dah pandai cakap sikit2...kira kalau kita tanya tu kadang2 dia jawab la juga...tapi biasa la budak baru belajar...agak kelakar la sebutan dia...kalau keluar jalan2 favorite dia tengok lori dan bas...sebok dia nak bagitau kita ada lori atau bas kat luar...seronok betol..haha...dulu kita kecik2 macam tu la juga yek..haha...


ok la...pape hal pon happy besday la Irfan...walaupon aunty tau Irfan tak kan baca...hahahha.....btw dia panggil aku aunty...tp belom dapat lagi la 'aunty' tu....yg keluar 'ty' je....haha...






ni sambut besday advance..
sama2 dgn anie n ping..




see the cakessss...haha...
1 made in secret recipe..
1 made in dewek..haha...
dia cakap "nak"...
tak sabo dah..org sibuk amik gambo je...




haa..kalau dah terlebih gembira dia memang macam ni...
hahaha....



so....Irfan selamat membesar!!!





No comments: