Pages

Monday, April 18, 2011

weekend yang busy!

Assalamualaikum....



busy ke? bukan busy dengan kerja tapi busy dengan berjalan ke sana ke sini..
Jumaat malam sedara mara datang...lepas tu tido pon dalam kol 1 lebih..memang dah tak tahan sangat ngantuk...org2 tua tu belum tido lagi...borak2 lagi...then pagi bangun kol 6.45, subuh...buka laptop tgk maharaja lawak...huhu.....so lepas subuh tak tido la...aku dah buka banyak2 biar loading dulu sampai habis...lepas tu boleh la tengok....ayah aku dia guna pastu dia tutup laptop nye...aduhhhh....nak loading balik makan masa la juga....tenet kat umah tu dah la slow....pastu ramai lak yang gune hari tu...



tengahari tu atok cakap jom pergi umah abang aku yang dekat sini je...pastu mak aku ckp baik pergi umah abang aku yg kat senawang tu dulu esk petang baru pergi yang sini...so dengan kelam kabut nye...kene la bersiap....kami semua ada 7orang...so aku n anie kene la naik tren sampai seremban...arrrrgghhh....bosan da naik ktm ni....ingt kan takde orang, sekali penuh juga tren...aircond takde lak tu...nak dijadikan cerita...tren ke seremban akan turun di labu, pastu naik bas yg dia sediakan...tak tau apasal...aduuuhhh....complicatednye perjalanan...nak tido semlm je kot...esk nak balik naik ktm lagi...



ayah aku amik bawak Irfan sekali...nasib ada penawar ketensionan...huhu...geram dengan Irfan...sekarang dia dah boleh sikit2 ABC...malam tu tengok la AF...ok la skit dari konsert lepas...ermmm....takde yang menarik malam tu...biasala makan, borak2, main dengan Irfan...


esoknya pagi2 diorgang dah balik sebab mak n ayah aku ada kursus haji....so aku n anie kene la naik tren lagi...hurmm...konon nak gerak kol 12 la...biasa la kitorg...liat betul nak mandi...kol 1 baru gerak...sampai seremban kene naik bas dia ke labu then naik tren...sampai serdang  kelaparan...haha....lepas tu terus ke rumah abg aku...dia masak macaroni, nasi, pizza....huhu...ape lagi balun la..



balik tu hantar anie dulu....then terus la balik rumah...ayah nak singgah rumah kawan dia tapi aku tak nak....penat kot...huhu...balik rumah baru la boleh layan youtube...tapi takde mood nak berblogging...


btw...anie bagitau izyan kene ragut.... Be tough girl!!!.....setiap yg pergi ada pengganti...ceewaaahh...




No comments: