Pages

Friday, April 15, 2011

Friday....

Assalamualaikum....




Friday (opss...bukan lagu Rebecca Black ok!)...Jumaat ku yang indah...pagi2 lagi dah murah rezeki....ada akak ni bagi bihun goreng untuk sarapan pagiku....huhu...terima kasih...


apa lagi makan la!



masa lunch pula pergi klcc...naik tren...boleh je kalau nak jalan kaki...tapi aku kan rajin..kene la amik tren...huhu...dalam tren aku sanggat tertarik dengan apa yg tengok...kat depan tu ada 2 org lelaki yg masing2 tengah dokong anak diorg...yg kanan tu mat saleh...anak dia suka sangat naik tren tu...diorg berdiri kat depan sekali so boleh la tgk terowong...anak dia cakap, "wow!! tunnel!!" ...then dah sampai klcc dia keluar juga..dia ckp lagi "bye bye train!! bye bye tunnel train!!" so cute.....dia bukan cakap sekali je tapi berkali2....naik tangga pon dia cakap...sampai la dia tak nampak tren tu...huhu....tapi aku suka sangat tengok orang lelaki bawak anak dia jalan2...suka tengok bond antara diorang..sweet je...


lelaki 2 org tu yg kat depan..




lepas tu plak aku gi atm...cocok duit la...jalan punye jalan nampak ada toys 'r' us kat celah2 kedai...huhu...setahu aku kat bawah sebelah maybank yang aku pergi tadi...tak perasan pula dia dah tutup..haha....tak tengok pon..so jalan2 la dalam toys'r'us tu...nak cari hadiah Irfan...dah aim da 1 mainan tu...tapi kotak dia besau la pulak...macam mana nak angkut...lepas ni nak makan...nanti je la..then ada plak budak ni offer buat kad member...buat je la..nama anak?Irfan la.dia cakap anak buah pon takpe...lepas ni kene la selalu beli kat sini.huhu



star card babe!!




lepas tu pergi la makan....haiz....benda yang paling susah nak buat adalah nak decide nak makan ape dan kat mana....memula pergi la kfc...ramai gile orang..tak masuk pon terus pergi ke foodcourt....pusing2 masih ramai orang, tunggu jap...dah usha nak makan tepayakki...so lepas tu pegi la order...tengah lapo, ape pon sedap...hehe....duduk la dan makan...ade sorg ni tanya ada org duduk tak depan aku..aku ckp la takde.so dia duduk...aku tinggal setengah, tengok2 dia dah habis! wow, cepatnye! ke aku yg lambat? tak paham aku kenapa aku tak pernah siap makan dulu dari semua orang...huhu...then aku tengok ade amoi sebelah, dia makan sama menu dengan aku...dah habis juga??!!!dia lagi la tengah makan fries kawan dia...haha...dasyat!!! lembab gile aku makan!!!hahahahha...



chicken teppanyaki....





so, kesimpulannya, aku rasa hari ni mcm berjalan dengan lancar...smoothly...dan petang ni atok aku nak datang!! uncle BD tak boleh datang masa mak nak pegi umrah nanti...so diorg nak datang la minggu ni...minggu depan pula ada kelas tambahan katenya...tak tau la uncle atau pika yg ada kelas tambahan nye....haha...dua2 bersekolah :p 


BYE BYE tunnel blog!!!hahaha...cutenye budak tadi...

No comments: