Tuesday, April 5, 2011

BULETIN UTAMA---KTM ROSAK!!!!!

Assalamualaikum....


-BULETIN UTAMA UTK HARI INI-


Selasa, 5 April- kira kira pukul 5.45pm(waktu org balik kerja)....komuter yg aku naiki menunjukkan ketidaklancaran di stesen Bandar Tasik Selatan...tiba-tiba!!! tren  bergerak dgn sgt perlahan....(dlm hati berkata "tren ni mcm rosak je")...jeng jeng jeng.....memang sah rosak!!!

tren tu berenti ditengah-tengah laluan dari BTS ke Serdang...di hadapan tasik The Mines tu...so masing-masing berkipas dgn tangan dan aku ada sehelai kertas iklan kereta kot (tak tgk plak...buat kipas lg bagus)...tingkap tak boleh buka...aircond takde...bayangkan la!!!org balik kerja punya ramai mcm mana....lebih setengah jam ye puan-puan kami terperangkap.....

Setelah hilang kesabaran masing-masing....kami pon keluar dr tren....alamak!!! tinggi kot nak turun...bayangkan anak2 kecik menangis...ibu mengandung...pintu dia kejap buka kejap tutup..ek eh ko main main plak...konon nak try start enjen...huh! mimpi je la...ada org beri khabar yg tren tu lama lg nak gerak...

so mcm mana kami keluar???dah la tinggi dari tren ke bawah...ada parit besau plak tu....


antara gambar-gambar semasa aku baru nak turun
gambar dari atas tren..

ni aku da selamat turun dan melintas...
tgk tu!!!

org selalu letak gambar cun cun dlm blog..
tp aku letak gambar kepenatan+kepanasan+berpeloh!!
ada akak tu ckp aku tgh mandi...haha

see!!! my tudung basah!!!


itu saja lah berita hari ini.....
so mcm mana aku balik??
call ayah dia dtg amik tepi jln....haha
nasib umah dkt...
tp nak blk jln jam gile so amik jln belakang...
sekian....


pssst : KTM ni mmg tak puas hati dgn aku kot sbb aku cilok ari tu...tp ni pon aku tak bayo...sbb pakai touch n go...nak touch kat mana tepi jln tu???

4 comments:

Mah@mahu said...

Yallah ini dah kes parah nasib lah dulu2 naik KTM tak mcm ni..Besabar ok hehehe..

KiUk said...

haha...tu la pasal...sabar je la...

Izyan R. said...

hahaa... betollah ni mesti akibat penipuan touch n go tu. haha.. dia wat ktm revenge :P

KiUk said...

haha...
tp smlm pon x touch gak...
sbb ayah kite amik tepi jln..
org lain jln ke stesen serdang...
huhu...
masuk kete je tangan menggigil..
penat mengipas..hahahah