Pages

Wednesday, March 23, 2011

Train and Me


Oh! Ape la nasib...
Yesterday, everything fall down..1st, my sandwiches..then my powder(nasib dah sikit) jatuh n pecah..damn!..dlm surau plak tu..so karpet tu jd la tompok tompok putih..huhu..sorry...


Today..in KTM Serdang, for touch n go entrance was out of service..so saya sangat pandai ckp dlm hati, "ala tak touch kat sini pon tak pe kot sbb bkn dia charge kat sini..nnt dia charge kat KL Sentral"...so full oh confidence, dgn rasa tak bersalah naik la tren..while looking at the people sleeping, and i was standing pretend cool, start to thinking..."eh, kalau aku tak touch td macam mana kat kl sentral dia nak charge aku dr mana???OMG!!" erkkk...start to panic...and many things play around my head...should i tell them the truth that "ohh, td I tak touch kat Serdang, mesin dia rosak.."..mcm la dia percaya..nnt dia bg aku bayar lebih plak coz naik tren tanpa tiket..or should I just sneak out??...Damn!!...ye memang aku suke sgt berfikir di pagi hari....!



so, u know what i did???LOLz...I cant believe myself that I did this...

ok, if anyone know, in KTM KL Sentral they have 1 touch device stick on the wall...whoever touch their card there, they just have to show the card to the guy who pick up all the cards from the others that have the normal card(ermm..faham ke?buat buat faham la eh..huhu)...SO....WHAT I DID?? I lined up without touching any card and just showed my card to that guy n leave dgn pantasnye...OH GOD! I'm safe.........I pon jalan dgn cool nye n cepat cepat sebelum sesiapa nak kejar...waaa....tp rasa bersalah nye...tu la.pandai sangat...org ada touch n go ko pon nak ada jugak..by the way, the card i just reloaded yesterday evening...it was my dad's...so i just need to reload it...kirenye, ni first time la pakai...tu yg terlampau pandai sgt buat  conclusion sendiri...lol



what's wrong with me??kadang kadang teringat mcm kelako..tp kadang kadang mcm "oh i'm such a loser"...or, yeay naik tren free ari ni!!...donno la mana satu sebenarnye...hormon tak stabil kot..haha....


anyway, DON'T TRY THIS AT ANY TRAIN STATION...unless u r an expert sneaker..haha..good luck then..and I promise won't do it again...this is the first n the last...i hope..haha...

No comments: