Pages

Tuesday, March 29, 2011

Happy ??Why??

Salam...

wah, tetiba je rasa gembira...tp bkn gembira sbb menang loteri ke ape...

td tengah boring boring tetibe supervisor dtg, "nak ikut tak tengok org present..?" .....wah mcm menarik je...aku mmg suke tgk org ckp....aku pon ckp "kat mana?" "kat bawah, tingkat 12" "boleh juga".... padahal dlm hati 'yeay..ajak la aku selalu'....


diorang dr company Time dot com...diorg buat project dgn TH ni...yg dtg 3org...siap bg name card...aku takde la plak nak bg name card aku kan..kalu tak blh aku ckp "this is my card....."....hihi....

Hello, I'm Faezah..




ni la presenters nye...
gambo curik je ni.
boleh msk dlm report..
lolz...



eh, ape ni?
cenderamata dr kami...
alaa..baik nye...
saya ni menyebok je..kihkihkih...
(tp ayat ni dlm hati je la)
"thanks.."
"terima kasih"


lepas tu hari rasa girang je...tesenyum sorg...siap ada staff ckp "haih, senyum semacam je"..hahaha....siot je....kalu korg ade ke akan rasa gembira mcm ni?padahal tgk org present je kot...rasa best sbb dpt tgk org yg professional present..serius berbeza sgt dgn student(especially aku la) present...so confident, so professional...tp tgk tangan dia td menggeletar jg...tp sbb cara dia sgt confident, tak akan perasan kot tgn dia menggigil..aku je yg suke meneliti semua..haha..kalau kita present kat campus, mesti akan tgk sape panel..then, alaa takut la nnt lecturer tu byk tanya..takut tak blh jawab..but td aku tgk diorg yg banyak tanya kat bos!!! ptt pihak sini yg byk tnya...nampak tak??  bila la aku nak jd mcm dorg...bila kene tnya je pon dah lupe segala bende...tak yah dln presentation la...kat luar pon sama je...haha...

No comments: