Pages

Wednesday, April 27, 2011

To Irfan..dan "Hello, saya tunggu ni..".~hahahaha


Assalamualaikum....



kehadapan Irfan.....(mcm la Irfan boleh baca kan....) hehe...




aunty dah beli hadiah Ipan!...meh la balik cepat....dah beli jumaat lepas lagi...tapi tinggal kat ofis..ahad irfan datang, tak dapat nak bagi...hehe





then, isnin bawak balik...umi n atok yang excited nak tengok hadiah irfan..haha....

umi : berapa  macam ni?
me : ada lah!~~~
hehehe.....


atok : berapa ni?
umi : ntah dia cakap ada lah....bukan ape..kalau mahal ingat nak bagi sikit...haha

ah! gelak lain macam....saje je la tu nak tau...bukan nak share pon...tidak akan tertipu...hahaha....




tak sabar nak bagi kat ipan jumaat ni.....




ni cerita lain....

semalam jumpa anie kat ofis sebab dia nak pulangkan earphone yang dia teramik 2 minggu lepas...haha...aku ada meeting masa tu...dia dah datang plak..so buat2 la pergi toilet, suruh dia tunggu depan lift kat bawah...turun je cari mana budak ni...call dia, rupenye tengah cucuk duit....so dengan kuatnye aku cakap la...

me : ha..keluarkan banyak sikit...
anie : eh mana ada....
pakcik yang tetibe menyampuk : hello....saya tunggu ni!! (dengan nada yang tak puas hati)

aku n anie : ????
me : ermm...tak...ermm...saya jumpe dia (tak tau aku cakap masa tu just tunjuk anie dan aku..kirenye aku just nak jumpe anie je...bukan nak cucuk duit pon...)

aku dah tak tahan...aku cakap nak pegi dulu...anie cakap nanti jap nak salam....dah siap tu...kitorang kebelakang dan pakcik tapi ckp "terima kasih".....dan kami dah tak tahan, gelak slow2 tak nak dia dengar.....wakakakaka.....ape la pakcik ni...saya tak potong queue pon....nak jumpe sepupu saya je...tetibe sound orang pula..kan dah malu sendiri....hahahhaa....masuk meeting pon bila teringat je tersenyum ketat sebab nak tahan....nanti orang tengok apsal budak ni sengeh sorang2...hahah...

pastu sms anie..... "hello....saya tunggu " hahahahhahha.....


sorry ye pakcik....

No comments: