Monday, April 2, 2012

Ayah..oh Ayah.....Doakan ayah saya sihat....

Assalamualaikum....

Ayah kat Hospital now...tadi dia accident lepas hantar aku kat Terminal Bersepadu Selatan...
Ya Allah, lindungilah ayah ku....
Sekarang dia dlm operation room...
Kaki nya patah...
Doc ckp tulang betis ade patah 2 tempat...

Ayah seorang yang sgt kuat...
Selalu jogging...
Jaga kesihatan...
Cergas....


Yang paling aku risau...
Rumah kami tingkat 3....
macam mana dia nak naik tangga??
T_T


Dari malam tadi rasa tak sedap sgt bila tengok tv....
Sempat tweet juga....


Rupa-rupanya banyak benda yang berlaku hari ni...

Dengan sepupu belah ayah pula meninggal dunia....
sebelum ayah hantar tadi dapat call dari kak Azie....
dia ckp Abg M dah tenat....
so ayah pesan kat mak sedia je lah beg...
Sekali mak call masa dalam bas dr melaka sentral ke bkt beruang, ckp ayah jatuh motor...
bawak pegi hospital...
Teruk ke??
Mak tak tau masa tu...
Lepas tu dapat pula berita Abg M meninggal...
Ya Allah...
Banyak betul dugaan Kau berikan...

Tak sabar nak balik esok...
Insha Allah semua akan selamat...
Semua ada Hikmah.....



p/s:Doakan ayah saya ye....

7 comments:

Farrah MF said...

Semoga ayahanda KiUk cepat sembuh. Aminnnn.

KiUk said...

thanks Farrah...

sHa said...

Hope ayah u will get well soon..as u mention tadi..ayah u seorg yg kuat..hrp u juga ade kekuatan yg sama,dear.we will pray for him. take care.

Nath said...

wish your dad will have a speed recovery

KiUk said...

thanks everyone...

sHa said...

mcmana keadaan ayah u skrg? kaki nye kena operate or kena simen je?

KiUk said...

dah kena operate..