Pages

Saturday, July 30, 2011

Happy Birthday Izyan!!!

Assalamualaikum...


 




Happy Birthday to my lovely cousin...

Nurul Izyan Bt Rahmat....



  • Semoga hidup bahagia selalu...
  • Semoga berjaya di masa akan datang...
  • Semoga jadi doctor yang dapat berbakti kepada patients...
  • Semoga kembali ke Malaysia dengan kejayaan...
  • Go warga Joeros Go!! huhu... (dah takde idea lain)

Dia ni cousin saya yang setahun muda dari saya...Tapi dia nak jadi doktor dah..Me? haha...jadi mak guard je sebab belajar pon major security...LOL...
Oh Izyan or kitorang panggil Yan tinggal jauh di Yogyakarta yang ada heboh pasal gunung berapi meletop tu..huhu...gunung merapi namanya.... Alhamdulillah dia selamat....dan sempat juga dia balik Malaysia seminggu..huhu..
Dia ni seorang yang sangat berdikari..saya pon tak kuat macam dia kot...sometimes I envy her life...but I don't want to be a doctor :P
Dia lahir pada 30 July....Masa kecik dia suka gigit orang...huhu...
Bila dah besar dia suka baca buku...
Dia selalu call saya bila saya jauh dari fon...terutama sekali bila saya dalam toilet..huhu...
Oh I miss U girl...
Raya balik tak?

Dia ade blog juga...check her blog HERE <---

Lastly... Selamat Berusia.....hehe

Oh,saya lagi tua T.T

2 comments:

KecHiQuE oLiGoS said...

haha.time kasih ye.. susah2 je post kat blog.. huh terharu,, sob sob sob.. hee.. oh sila betolkan yg dia skrg ske baca buku.. sb smp sekarang dia tak de lah ske sangat baca buku.. dok main2 gak lagi.. berfoya2.. haha..

nape lah nk envy dgn kita, tak de paedah nye pon,, budak nakal je pon.. haha..

erk perlu ke promote yogya dan merapi nya... hahaha

KiUk said...

hahah...
saya ckp awak suka baca buku sbb bdk medic kan kena selalu baca buku...then awak balik msia pon bawak buku...so suke baca buku la jugak tu..hehe

envy?oh sbb nakal awak nakal budak baik..hehe...

promote merapi sbb masa tu je pon org kenal yogya...hahaha...