Pages

Wednesday, January 18, 2012

Presentation FYP

Assalamualaikum..


Berakhirlah sudah presentation Final Year Project untuk Degree..Bermakna berakhirlah episode FYP...Banyak dugaan sepanjang buat project ni...sampai demam-deman aku...

Overall, OK laaa....huhu..




Aku rasa aku punya la yg paling simple...biasa lah...pandai sangat..huhu...
at least aku still boleh berbangga yang system ni dari usaha aku sendiri..
takde orang buatkan..

Masa present semalam, ade sorang student sebelum aku present, panel ni tanya soalan then dia tak boleh jawab...pastu panel tu tanya yang dia buat sendiri ke?haha....
dia tanya macam mana nak edit data kat phpmyadmin je kot...
tekan edit, ko boleh lah edit...
tak tau lah ape yang dia jawab...
so masa turn aku pula....dia tanya benda sama...
pejam mata je boleh jawab...hehhe
riak pula.. ;P

ok lah..esok nak pergi ambil voucher buku RM200 tu...
tadi dah singgah tapi panjang gile beratur...
esok je lah,...
setengah jam sebelum dia buka aku dah sampai...
huhu...
ok lah..
nite..


No comments: