Thursday, January 26, 2012

Panggilan Umrah

Assalamualaikum...

Sabtu lepas pergi kursus...Dah lepas kena inject hari tu, ni kira sambungan lah..hehe...
Ok lah...sebenarnya, bulan depan Insya Allah nak pergi Umrah..
yang inject tu, kena inject meningitis, kena buat sesapa nak pergi Umrah atau Haji..
Lepas tu mak bawak pergi kursus Umrah kat Tabung Haji..Office lama....huhu..
Kat kursus tu takde ape sangat..dia just cerita apa nak buat kat sana..nak pakai apa..
lebih kurang macam tu lah...



Lepas habis tu pergi makan...makan dekat Restoran Rakyat 1 Malaysia...
Tapi..........
pekerja nya semua endon...dan pelayan dia adalah perempuan yang tak berapa nak perempuan..huhu..
Mak nyah muka kejantanan...pelik..pelik..
Sangat lah melambangkan 1 Malaysia..haha...



Lepas makan tu ayah turunkan kitorang kat Jalan TAR...
Apa lagi shopping lah...
mak nak pasang batu kat baju kitorang...
so lepas hantar baju tu kitorang jalan-jalan lah kat pasar lambak tu..
hari sabtu ade pasar kat situ...
jauh juga kitorang jalan ulang alik...
setiap kali mesti mak cakap praktis untuk saei nanti...hehe...


Barang yang sempat dirembat...


Jubanh nak pergi nanti...murah je...

sandal...nanti nak jalan jauh kena pakai kasut yang betul betul selesa dan lembut dan ringan...huhu..


oh..shawl ni bukan untuk bawak sana...
ni saje rembat untuk hari hari biasa...hehhe


So, Insya Allah berangkat lepas final exam nanti...
27 Feb 2012...
Doakan kami selamat ya...  ;)


No comments: