Thursday, May 12, 2011

Happy Birthday Adeeb!!

Assalamualaikum...


Hari ni besday duapupu Irfan iaitu ADEEB....tak lama lagi nanti ade sepupu baru..kan Awit..hehe..


Tak de gambo Adeeb la nak letak...
Kat rumah ade la gambo Adeeb..


Adeeb ni sebaya je dengan Irfan... 2tahun...
Lahir pada 12 Mei...(same bulan dengan aunty la)
Tu yang aunty boleh ingat..hehe

Adeeb ni dulu tak takut orang...semua orang boleh main dengan dia..
Tapi sekarang dia dah tak nak dekat orang...
huhu...
Dah terbalik dengan Irfan..

Tangisan Adeeb tak sekuat Irfan..
Sopan sikit la...
Merajuk nye sama je macam Irfan..
hehe...


Anyway, HAPPY BIRTHDAY ADEEB....
Hadiah minta DADDY..
LOL!



2 comments:

Izyan R. said...

hoho.. adeeb kne jumpa wak basuki lak pasni.. np jadik cmtu ea.. bukan ke umah adeeb dahj bertambah orang skrg.. huhu..

KiUk said...

haha...memang dah diperkatakan juga tentang wak basuki tu....huhu