Pages

Monday, May 2, 2011

Makan-makan di Tony Roma's Midvalley

Assalamualaikum....


since my parents went to Umrah, tak ada mood plak nak menaip....ni pon cerita jumaat lepas...jumaat lepas kami sekeluarga keluar makan sama-sama...kakak ipar belanja sebab dia dapat bonus...hehe...

So, my second brother datang dari senawang petang tu, balik rumah ambil mak dan ayah. aku pula naik tren ke kerinchi , naik kereta dengan akak ipar..abang aku yg first naik motor pegi midvalley...dia dah sampai dulu da...kami bertiga pusing-pusing la midvalley tu...diorang yang lain tak sampai lagi...tunggu maghrib dulu...alaaa...kat sini pon ada surau...orang dah lapooooo ni....huhu...


sementara tunggu diorang, lepak-lepak dulu sambil minum-minum kat garden....

Austin Chase...
chocolate caramel....
sedaapppp giileee...
starbucks pon kalah la...



sambil minum-minum tengok la royal wedding...
aku cakap... "ni baru betul dapat kawen dengan anak raja"
bestnyeee....
anak raja mana nak kawen ngan aku???!!!




oh ye...aku tak beli ipad2..tapi dapat la sentuh-sentuh...
best...nipis sangat...
abg aku ada ipad...
beza la...
btw dah abis stock pon...




setelah berjam-jam kami menunggu...sampai juga mereka tetamu terhormat....memula nak makan kat tgi friday tapi full...kene tunggu la...dan waiting list pon ada 2 group lagi...so pegi tony roma's....pon penuh juga...tapi kitorang tunggu juga la..sebab waiting list dia ok skit dari tgi tadi...so sementara tu nak jalan dah tak larat...kaki dah nak kejong...so pergi maybank tumpang duduk...haha...


tiba la masa yang ditunggu-tunggu....makannnnn timeeeee......

oh..saya makan salad je..yang tengah-tengah tu....diet la konon....huh.... kenapa aku amik salad...sebab nanti tau akan amik makanan orang lain..haha...satu pinggan tu makanan dia banyak ok..lagi-lagi yang pasta tu...portion untuk 2 orang....so ape lagi...bungkus laaa.....huhu....tapi bukan ni je....ada lagi appetizer nye...tu yang tak larat....tapi puas hati...sangat sedap! ye la...harga pon sedap!! hahaha....orang belanja so lagi lagi lagi lah sedapnyeeeee.......





Alhamdulillah semua happy....esoknye mak n ayah nak pergi umrah...so, ni la masa kami berkumpul satu keluarga...best sangat!anyway, thanks kak acik!!!

No comments: