Pages

Monday, May 16, 2011

Mother's day yang ketinggalan zaman


Assalamualaikum....


Masa Mother's day hari tu kami sambut juga walaupon tanpa "mother" nye...haha.ye la.mak kat Mekah masa tu...

pagi-pagi ping dah ketuk pintu bilik...aduh...tengah sedap-sedap tido...weekend kan, harus lah bangun lambat..huhu...tanya nak pegi mana...dia ckp nak pegi "Tropicana City" ....ok, if tropicana life tu aku tau la..huhu...sungguh ketinggalan..haaa...kat Tropicana City la aku minum Bad Ass Coffee tu kat Entry ni...

Sebelum tu pergi ke One Utama....pergi sana just nak makan je...ok fine...pegi satu tempat untuk buat satu bende je k...huhu...

oh.kitorang makan kat Garden...dulu diorang makan Garden tanpa aku...so ping bawak la aku kali ni...tak nak kempunan nanti.huhu...


aku makan Grilled Baramundi.....
haaa...sape tau "Baramundi tu ikan ape??"
hahha...



Lepas makan baru la pergi ke Tropicana City tu...tu pon just pegi minum Bad Ass Coffee tu ... Then ping beli DVD...oh, dulu beli dvd pasar malam je RM5...sekarang beli Blu Ray...yang penting aku tak kan beli dvd macam diorang...huhu...tak mampu la derr...


Balik tu singgah rumah...Basuh-basuh kain dulu, siram tanaman...huhu...Start kereta...Balik tu pergi The Mines pulak...haaa pergi sini belik rak..nak letak dvd katenye...huhu...lepas beli rak tu balik...haha..kan dah kate...pergi satu tempat just buat satu bende je...

balik tu makan kat ceruk...eh..nama kedai tu la...nama dia 'CERUK'.... dan kami makan ikan Baramundi tu lagi...hahahha...cepat teka ape ikan Baramundi tu???....


eh...charice dah masuk Glee....tetibe...lol...



No comments: