Wednesday, May 11, 2011

Yeay! Mak dan Ayah dah balik dari Mekah...

Assalamualaikum..


Malam tadi pergi ke airport nak jemput mak dan ayah pulang dari Tanah Suci memunaikan ibadah Umrah....Mak cakap sebelum tu sampai ke KLIA dalam pukul 9.20pm..So kami bertolak la dalam pukul 8.30pm dari rumah...


Dalam perjalanan , belum pukul 9pm lagi dapat sms...eh, 'MUMMY' sms (save nama mak mummy nak feel omputih sket! lol)

Mak : Dah mendarat ni tapi tunggu beg lagi..

Alamak! Bajet sampai dulu nak makan kat airport..skali diorg yang sampai dulu.. Yang ayah call banyak kali cakap jangan kelam kabut, masih kat dalam, lambat lagi nak keluar..Ping cakap "dah lapo masalah nye!" hahah....baru terasa perutku pon lapar!




tengok la budak kecik tu bukan main dia pelok atok dia...rindu sangat kot...
dengan umi dia pon sama...terlentok je kepala kat bahu...hehe
comel je....



Alhamdulillah semua nya selamat pergi dan kembali....  :)

http://www.emocutez.com

No comments: