Wednesday, May 11, 2011

Sesat!!

Assalamualaikum...



Semalam, balik kerja tu pergi ke ofis abang..balik dengan dia...dia suruh bajet samapi sana dalam pukul 6.30...aku sampai lrt Masjid Jamek dalam pukul 6...so jalan-jalan la dulu kat Masjid Jamek tu tengok-tengok tudung...Then beli kerepok lekor..

Jalan la ke ofis abang sambil makan keropok lekor (oh sangat tak sopan!). Tiba-tiba! EK EH apsal aku kat Dataran Merdeka? LOL!

Nak patah balik macam malu pulak kan..So call la Ping, tanya macam mana nak ke sana? dia cakap tengok la atas..menara tu bukan main beso...hahahha...

adeh...patah balik la...

Tu la...confident sangat...
Syok sangat makan kopok..huhu...


http://www.emocutez.com


moral : jangan makan sambil berjalan ;p

4 comments:

Tina Othman said...

hehehe feeling makan kopok smpi sesat yea dear, shomelnya =)

KiUk said...

hihi.....

mizzura said...

haha..kita pun kalau jalan sesat kot kat kl nun..

|Majlis kahwin tepi kolam renang(poolside)|

KiUk said...

tak KL la kalau tak sesat! lol
;P