Sunday, May 8, 2011

reveal hadiah besday...

Assalamualaikum...


Hadiah besday aku yang dari macstudio tu dalam entry ini daripada abang aku... lepas belanje makan masuk macstudio...tengok tengok je memula...haaa....dalam macstudio tu ada hafiz af7 dan akim af7....nak amik gambo tapi saya kan pemalu :p  dua kali kot nampak diorang tu...memula nampak dia tengah kat kedai lain..nampak belakang je,,tengok rambut hafiz tu memula nak ejek la rambut budak tu dah macam hafiz af je...sekali tengok sebelah dia akim pulak..huhu...memang betol la diorang..rugi plak tak amik gambo...haiz...


so kembali ke hadiah tadi...nak tau ape isi nye?? hehe.. 

ni la dia....







...iPod Shuffle...



memula dia tanya "nak ke?"
ek eh..tanya pulak...
kalau nak belikan terima je...
hehe...


lepas ni kena la rajin rajin ber'jogging'!!
dulu alasan tak best la takde mp3...
tak leh dengar lagu time jogging nanti..
hp beso plak...
sekarang dah takde alasan OK!



akhir sekali...
TERIMA KASIH PING(nama manja..hahaha)!