Monday, May 23, 2011

Whatever!

Assalamualaikum.....





Last week, ada tanya staff sini...

Me : Weh korang cantik tak diorang ni??

Diorg : Kalau dapat cantik la...

erkkk....biasa la lelaki!

Tapi kalau korg dapat....huh! menangis.....

Me : Tetapi malang nye diorg ni lelaki.....

Diorg blur-blur lak aku ckp macam tu....LAMBAT betul...
So kene la ckp "PONDAN LA"...

Diorg : Tapi mcm mana ade buah?

erkkkk....perlu ke tanya aku macam tu....

Me : alaaa...hormon...cucuk sana cucuk sini...

Diorg : abis dia potong ke?

ok fine, aku berenti kat situ!
Perlu ke aku nak terus kan kalau soalan diorg pelik2...
hahaha....

Ada juga lelaki yang still LAMBAT macam diorang...huhu
Ingat kan semua dah advance...
tak tau la kalau diorg belakon ke..
huhu
 ;p

7 comments:

LindaRahim said...

penah g bangkok n tengok persembahan pondan kat sana...mmg kalau yg dah buang tu n dah mkn hormon...sgt cantik...lg lah dah mekap...kalah kite2 ni...

KiUk said...

haaa...tu la masalah nye...
tercabar jd pompan...
hahaha...

cik aisha said...

sengaja tu diaorg buat2 xpaham...

KiUk said...

tu la..
rasa nye kot..

*Miss Syahnia* said...

tgk gambar tu cantik sgguh kan
kalahkn kita org pmpuan..

mngkin staff tu laki dak skema
kot dik takpun saje bt2 tak tahu
ngehngeh

linda a.k.a ibusumaiyah said...

cantik...tapi tu la..lelaki lah plak..:)

KiUk said...

*Miss Syahnia* : tu la..yg sorg ni mcm skema...yg sorg ni mcm buat2 kot..haha...

linda a.k.a ibusumaiyah : sayangkan?cantik tp lelaki...huhu...